22.58

JAG ÄR SÅ GLAD, DET GÅR VERKLIGEN INTE ATT BESKRIVA!!! Jag har sett säsongens typ bästa match på storbildstv ikväll med pappa som sagt och det var riktigt jävla kul! det var en riktigt härlig seger för Timrå IK, och jag hoppas att alla timråiter är lika glad som jag är. Jag trodde verkligen inte att det var sant. Först Per Styf med 0-1, Petr Tenkrat med 0-2, Timo Perssinen 0-3, sen gjorde ju modo ett mål så det blev 1-3. Timrå fortsatte kämpa och Petri Kokko dundrade sedan in med 1-4, Per styf gjorde sen sitt andra mål i matchen, 5-1-målet! sedan kom modos andra mål i matchen också, men det gjorde inte så mycket för att segern var redan klar för Timrå.
Nu står det 2-0 i matcher till Timrå! Vinner dom de två kommande matcherna på lördag och måndag så är det avgjort :)

Dags att förflytta mig till sängen och somna med ett leende på läpparna och drömma om Timrå IK.
Godnatt och PUSS!

Kommentarer
Postat av: dannewe

suck :S

2008-03-13 @ 23:07:41
URL: http://dannewe.blogg.se
Postat av: Milla

svar på kommentaren i min blogg : bella, du behöver inte alls ta åt dig av det som är skrivet, älskar dig också!

2008-03-14 @ 11:38:15
URL: http://ecwn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0