busy all day long

Jaha, jag skriver väl ett inlägg nu innan jag slår på en spännande och läskig film. Kom på att jag inte hade skrivit något idag och det är ju inte bra! det ska ju vara en vana. Det konstiga är att jag inte har haft tid, jag har haft fullt upp hela dagen i princip.

Jag var och
tränade med Milla i nästan tre timmar, då mådde jag prima efteråt. När vi hade gått från ego gick vi till ICA och köpte frukt och sedan kom jag på (klantig som jag är) att jag hade glömt min mobil på ego! så då var det bara att gå tillbaka och kolla om den var kvar. Den var ju kvar, men det som inte var så bra var att en annan person hade tagit det skåpet som min mobil låg i. Jag var då tvungen att skriva en lapp och sätta upp på skåpdörren där det stog att hon skulle lämna in den i receptionen. Det hade hon tydligen gjort så jag kan komma och hämta den imorgon, vilken jävla tur att det löste sig, annars hade jag ju gått under! vill verkligen inte bli av med en till telefon eftersom jag nyss har blivit av med en, även fast det inte är en så snygg jag har nu oså, men endå!
Iallafall så tog vi 5-bussen hem till timrå och då åt vi mat och gjorde oss klar osv. Sen åkte vi med pappa till Söråkers folkets hus och kollade på Timrå - HV matchen.

Matchen var sådär, det var inge fart i timråspelarna i början. Efter bara första perioden ledde HV med 2-0, och så fortsatte det i andra perioden också. 2-0 stog det fortfarande efter andra perioden. Jag måste verkligen tillägga att det första målet inte skulle ha gillts eftersom det var spark! en klockren jävla spark! jag fattar inte vad dom tänker med. OCH, det är en skitregel, men vadå? regler är ändå regler. Skärpning på domarna tack!
I sista perioden gjorde timrå 2-1 genom Fredrik Hynning, de hade senare väldigt många bra målchanser som de inte tog tillvara på, så dom förlorade med 2-1, tragiskt nog! men det är ju en match på fredag också, då hoppas vi att det går bättre, eller hur?:)

Nu ska vi snart kolla på the Orphanage, jag, milla och tess! den skulle jag och bea egentligen se igår men eftersom att hon ser den med Julia ikväll så sviker jag också och ser på den ikväll!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0