det är klart

Yes! imorgon blir det skola från 08.15 till 13.20. Har matte, historia och estet. Det kommer nog inte bli en så långtråkig skoldag får man hoppas. Senare, klockan 3 närmare bestämt ska jag möta Matilda på navet. Då ska vi kanske åka hem till henne och äta en sväng och sen åker vi tillbaka till stan. Anledningen till att vi åker tillbaka är att vi ska ta en buss som går halv 5, bussen upp till ö-vik för att se Modo-Timrå matchen faktiskt :) det ser jag fram emot, verkligen. Då ska vi stå där och heja på dom, haha! Timrå, spöa skiten ur dom imorgon! och om dom gör det så ska jag vara snäll mot modoiterna och inte mobbas, eller jo det ska jag göra. Okej, inte dig Daniel :) deal! Fast det kan ju hända att Modo vinner också eftersom dom verkar hitta sitt spel mer och mer nu och om Timrå spelar som dom gjorde idag så är det ju självklart. Fast då tar jag inte åt mig om folk mobbas och grejar, så det så. Nu ska vi hålla hoppet uppe och tänka positivt, GO Timrå!

Ja iallafall så är jag ganska pepp nu, men också ganska trött. Jag kanske ska gå och sova snart, eller så sitter jag uppe och väntar till papi kommer hem och ser om han vill diskutera matchen som han alltid vill. Jaja, frågan är ställd, men jag har inget svar på den. Lär bli kvar på msn ett tag till iallafall och snacka med folk, eller ett folk, eller nåt. Min svenska mår inte så bra idag, har sagt fel saker hela dagen, hört fel, gjort fel, ja massa grejer, men sån är jag.

Det här blir mitt sista inlägg för kvällen och bara så ni vet så är jag äckligt less på blogg.se nu, för det här inlägget skulle egentligen bli jättelångt, och då när jag skulle spara det så loggades jag ut. Halva inlägget sparades! aja, har ju skrivit något iallafall.

Imorgonkväll skriver jag om kvällens bravader i ö-vik, missa inte det ! oj, nu börjar jag låta som blondinbella känner jag, inte bra! hon är INTE min förebild så ni vet! uscha.

PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer
Postat av: daniel

ta inte ut segern i förskott bara ;)

2008-03-17 @ 23:14:44
URL: http://dannewe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0