feels like sunday

Det är konstigt, det känns som att det är söndag idag fast det är lördag. Jag känner mig inte riktigt pepp idag fast det blir party ikväll. Jag är lite trött eftersom att jag gick och la mig typ 4 för att jag satt och snackade med en viss Daniel hela natten, weei, en 10-poängare! haha.
Vaknade runt halv 12 idag, det är Väldigt olikt mig måste jag säga, men jag var verkligen jättetrött och det är jag nu med, bara för att jag sov för länge. Iallafall så letade jag mitt påskägg när jag vaknade förut, det tog ett bra jävla tag innan jag hittade det för att jag trodde att det skulle ligga på värsta svåra gömstället, men nejdå, det låg så synligt som det bara kunde bredvid mikron. HAHA, gud så fult det var. I påskägget låg det massa godis och 140 kr, duger bra det !:)

Snart blir det promenad upp till Timrå med Tess, vi ska gå några ärenden, och jag känner mig som ett mongo men okej, man blir pigg av att vara ute och gå minsann.

Skriver mer sen.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0