härnösand

Godmorgon allesammans!

Idag ska jag åka till Härnösand för att röntga mitt knä som jag hade ont i förut men inte har längre. Det kan ju komma tillbaka så det är väl lika bra att jag åker upp dit och kollar så att det inte är något fel. Också har jag ont i halsen fortfarande, det är inte vidare kul, jag känner att jag kommer att bli sjuk inom kort.

Annars ska jag plugga idag, eftersom att pluggkvällen igår vart inställd så blir det idag istället när jag kommer hem från Härnösand, sen ska jag ju på hockey ikväll så det blir ju inte så mycket plugg ikväll. Jag känner verkligen att jag inte har tid till att plugga. Jag får försöka tidsanpassa mig.

Jag ska alldeles strax åka så det är lika bra att man gör sig klar.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0