I'm in the band

Kvällen igår var så jäkla mysig med Bea, Madde, massa gotta, tv och ljus, det gillas. Först kom Madde till mig runt 6 och då hjälpte hon mig att byta sängkläder och sen möblerade vi om litegrann så att vi skulle kunna ha det mysigt på kvällen, sen skulle vi ju plugga fast det orkade vi inte, jag menar vem orkar det en lördagkväll? Inte vi iallafall. Bea kom väl runt halv 8 tror jag, så det var ganska lagom till melodifestivalen. Innan det började gjorde vi fruktsallad också popade vi popcorn och tog fram glass, massa gott! Sen började vi se på melodifestivalen.

Vad tyckte jag om melodifestivalen igår?


Jag brukar egentligen inte kolla på det men det var ganska intressant igår. Dom enda som var bra var Nordman och Charlotte Perrelli, ja, jag tyckte faktiskt att hennes låt var bra, hon kanske kan komma långt med den, vem vet. Nordman har så himla skön röst och jag har alltid älskat alla hans låtar, så varför skulle denna vara fel? ja, det var den inte iallafall, den var riktigt bra tycker jag, tur att han gick till andra chansen iallafall. Fronda var ju sjukt dålig måste jag säga, han tyckte man typ om i 7:an-8:an eller något sånt, han har inte några bra låtar längre, tyvär. Sen har vi ju Calaisa, dom hade en skön låt, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den, bara att dom inte hade kommit så långt med den. Linda Bentzing däremot, kan hon inte variera lite? det är ALLTID samma stuk på låtarna, alla låter precis likadant, är så less på henne och hennes gapande, och jag är väldigt missnöjd med att hon gick vidare. Sibel, för mycket ballad säger jag på en gång, det skulle ha varit lite mer fart i låten, då hade hon kanske gått vidare för det är lite mer melodifestivalen, inte idol!
Daniel Mitsogiannis ,usch säger jag bara! jag höll på att dö av skratt, + att bea satt och sjöng polle istället för pame, hahaha! han var verkligen sämst! Och sist men inte minst Niklas Strömstedt, jag tycker verkligen inte om han och jag gillade inte hans låt heller, den var verkligen tråkig! han passar inte in där helt enkelt.
Så, nu vet ni vad jag tycker :)

Kvällen fortsatte att vara lika mysig, bea och jag skrattade så mycket så jag kunde knappt andas emellanåt, Madde åkte hem 10 över 10, det var lite tråkigt, men Bea och jag skulle ju gå och lägga oss typ halv. Då gjorde vi oss klar för sängen, men inte kunde vi sova eller, vi låg vaken en timme ungefär och sjöng massa disneylåtar och skrattade, så jäkla kul!

Imorse klev vi iallafall upp klockan 5 för att vi var tvungna. Då gjorde vi oss klar och sen åkte vi till Citygross för att inventera med laget, till och med min lillebror Jimmy orkade upp och följde med, det var strongt!
Det var väldigt jobbigt måste jag säga, först tyckte jag att det var ganska okej, men sen vart jag döless. Först skulle jag räkna jättemycket dolmioburkar vilket jag såg som en omöjlighet, men jag klarade det, det vart 2616 st, haha! sedan räknade jag och Jimmy massa oljeflaskor, typ olivolja, rapsolja m.m. det tog ju tid det, asmkt var det. Sen blev det sås- och sopppåsar, det var verkligen det jobbigaste, det tog typ 5 timmar att räkna, haha. Menmen, man fick ju göra nåt med laget, jag hade lite kul iallafall med bea :D mihi. Jag gör lätt om det eftersom vi får bra betalt!

Nu ska jag packa och åka till Ewegos för att jag ska vara med henne, Milla och Emelie, vi ska basta och sen ska jag sova hos na också, roligt :)
Skriver mer sen eller imorgon.
PUSS!




Kommentarer
Postat av: Milla

myyys ska vi ha =)

2008-03-02 @ 18:41:00
URL: http://ecwn.blogg.se
Postat av: nbe

mammas killes bästa kompis har gjort perellis låt (H) haha

2008-03-02 @ 23:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0