lista

Jag kommer från: Sundsvall
Jag heter: Isabelle
Hur gammal är du: 16 år
När fyller du år: 31 Oktober
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om många!
Om fem månader: Är det soligt och jag solar och badar på stranden :D
Jag samlar på: Ingenting:o
Gröna eller röda äppeln: Stora saftiga gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, vill helst inte prata med någon då
Gillar du golf: Nej, inte så värst mycket, har aldrig provat!
Vilken tid gick du upp idag: Typ 11
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp, som alltid ungefär
Har du strumpor på dig nu: Ja
Hur svarar du i telefon: Isabelle eller hej eller hallå
Vad ska du göra ikväll: Jag har ingen aning
Vad ska du göra imorgon: Då ska jag plugga järnet
Var vill du bo när du blir stor: I en fin villa vid vattnet i Storbrittanien eller USA

Är det okej att gråta:
Ja, det är klart!
När grät du senast: Typ nyss.
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en massa kläder osv. också skulle jag spara!
Bär du glasögon eller linser: Inget!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:  Absolut inte
När går du upp ur sängen en helg morgon: Mellan 9 och 11
Har du piercing: Öronen och naveln
Vill du gifta dig: Ja, det vill jag
Vill du ha barn: Ja, det också!
Solar du ofta: Det händer väl lite då och då
Är du bra på att laga mat: Jadå, ganska så, tror jag iallafall
Gillar du att dansa: Ja, jag Älskar att dansa :D
Är du flygrädd: Nejdå
Hur vig är du: Inte mycket, men lite iallafall
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, helst iskallt
Vilken är din favorit glass: Någon magnum
Tror du på ett liv efter döden: Ja, jag gör nog det
Tycker du om sushi: NEJ! verkligen inte. USCH!
Vad äter du helst när du ser på film: Typ det vanliga, chips, godis och annat sånt
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, och det är jag glad för
Har du tandläkarskräck: Nejnej
Är du morgon eller kvälls människa: Både och
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Vilka hår färger har du haft: Både mörkt och ljusbrunt, svart, blont, lila och rött :o
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Yup
Biter du på naglarna: Nepp
Är du beroende av något: Datorn
Hur ofta tränar/motionerar du: Så ofta jag kan, och det brukar bli ganska mycket, men nu har jag tagit det lite lugnt
Senaste låt du hörde: Ingen aning
Vad gör du på helgerna: Är med friendsen, tränar, ser på film, spelar innebandy m.m.
Brukar du bädda sängen: Nja, inte så ofta, men det händer
Hur många timmar sover du på en natt: 6 eller 7 ungefär
Senaste bok: Sista Harry Potterboken
Har du kysst någon under den senaste veckan: Nepp :/
Vad var det senaste du sa: typ "okej"
Önskar du att du bodde någon annanstans: Näe, faktiskt inte, men jag vill inte bo här när jag blir äldre
Vem kramade du senast: Beis tror jag
Saknar du någon nu: Ja
Hur många lampor har du i ditt rum: 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0