nu är det lov igen

Gud så skönt med lov igen! är ju ledig idag precis som dom på hedbergska, det är ganska skönt faktiskt. Fick sova länge idag, klev upp runt 10, skönt att få sova ut för en gångs skull.

Eftersom jag inte skrev något om min dag igår så gör jag det nu kortfattat:
  • vaknade 30 min innan bussen gick (trött tjej)
  • åkte till skolan trött som ett as, hade engelska, samhälle och religion(sov typ på religionen)
  • hade omprov i matte halv 3 (gick sådär)
  • åkte buss hem
  • åt mat
  • satt vid datorn
  • åkte till träningen och hade aerobics (var inte med på slutet utan satt och pratade med Elin)
  • åkte hem
  • pratade med tess
  • sovtime kl 12
Så såg min onsdag ut!

Idag ska jag och Tess åka in till stan, jag kanske ska köpa en jacka och sen ska vi kolla runt lite. Jag ska även gå och hämta min historiebok på skolan också, glömde ju den igår!
Egentligen skulle jag ha klippt mig idag :/ men så blir det inte nu för att Linda (frisörskan) ringde och sa att hon måste vara hemma med sjukt barn idag så jag fick en tid på tisdag istället, det är ju inte så långt dit iallafall.
Ikväll ska jag nog till Malin, äntligen! jag har ju aldrig varit hos henne. Det ska iallafall bli kul och vara med tjejerna för en gångs skull. Också kanske jag sover där, det ska bli myspys det.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jossa

spännande med håret:D hur ska du klippa dig?

2008-03-20 @ 16:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0