ny dag nya möjligheter

Godmorgon alla glada!
Idag tycker jag att jag vaknade rätt så tidigt, för att klockan 9 klev jag upp. Det känns bra att man inte har slösat bort hela dagen på att sova, istället kanske jag hinner sätta mig ner och skriva på min rapport som jag inte har kommit någonvart på. Fast jag vet att jag inte kommer att göra det eftersom jag inte kommer hinna egentligen för att tio över 1 ska jag åka och träna med Malin, först ska vi gå på bodysteppasset kl 2 och sen ska vi också gå på bodypumppasset halv 4, man måste ju ligga i hårdträning nu, haha.

Ikväll blir det hockey! Timrå IK - HV71 som ska bli väldigt spännande. Just ja, om jag går på bodympumppasset så hinner jag nog inte hem innan pappa åker till hockeyn så jag får helt enkelt skippa det passet, inte sviker man timrå för lite träning, nejnej.

Nu ska jag se till att packa och skriva ut faktat som jag har tappat bort till min konflikt! duktigt, jag vet, haha!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0