nyklippt

Idag har jag som sagt klippt mig, gud så jag hade längtat efter det! Det vart lugg, mer uppklippt och lite toppning bara eftersom jag ville ha kvar längden. Nu känns det som jag har nytt hår :D wihooo!
Bea följde med mig dit, den busen :D vi var först på promenad, också kollade vi på massa gravstenar på kyrkogården. Sen började det hagla så då gick vi bort till frissan och som tur va så kunde hon sätta igång direkt!

Ikväll ska Beis och jag kolla på film, vi ska se en skräckis som heter The orphanage, Lollo sa att den var really creepy så då måste vi ju se den! också ska hon sova här, det blir mysipys.
Imorgon ska vi kanske sola om vi hinner för att hennes kompis Julia skulle komma på dagen så vi får se hur det blir med saken, men jag hoppas att vi hinner för jag vill verkligen sola, annars gör jag det nog själv.

Resultatet av klippningen:

image150

image151

Nu ska jag städa upp lite på rummet innan Bea kommer !:)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: matilda b

jättefint stumpan :)

2008-03-25 @ 21:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0