sunday

Jag var ju på fest igårkväll, och det var ju inte den roligaste festen jag har varit med om, men man hade något att göra iallafall annars hade man ju bara suttit hemma hela kvällen som i förrgår. Bea var med till typ halv 11? något sånt iallafall, och när hon hade gått så blev det tråkigt måste jag säga. Jag hade jätteont i huvudet och var hur trött som helst så jag bestämde mig för att gå hem runt 12. Det var så skönt att komma ut och gå, trots att det var kallt så var det jätteskönt. När jag kom hem satt jag mig vid datorn ett tag, men där var det inget spännande så jag gjorde mig klar för sängen istället och sen gick jag och la mig. Efter enbart någon minut sov jag som en stock, det var ju så underbart att få sova till slut.

Idag vaknade jag, hör och häpna, klockan 12! det blir bara senare och senare för mig, nu måste jag verkligen skärpa mig. Hela dagen försvinner ju, det är inte kul alls, visst det är ju skönt att sova, men det får inte vara för länge. Imorgon ska jag ställa klockan på 9!
Om ungefär en halvtimme ska jag ta bussen till stan för att jag ska vara duktig och gå på spinningpasset klockan 3. Jag har ju trots allt inte tränat på ego på 2 veckor och 1 dag nu, så nu får jag ta tag i det. Det är ju bra i mitt knä nu så det ska nog gå bra hoppas jag, men jag ska ha knästödet iallafall för säkerhets skull!

image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0