torsdag är dagen idag

Jag har sovit hos Sanna två nätter i rad nu så inatt ska jag sova hemma har jag bestämt mig för, men bara inatt, nej, jag skoja bara för att jag gillar min säng och jag sover gärna i den så ofta som möjligt. Oj, intressant att veta? näe, tror inte det men iallafall. Vi har haft det kul jag och Sannis, igårkväll tränade vi ju och det var ju starkt jobbat av folket att komma, vi var sex stycken, fast det var ju lite roligt det också. Sedan åkte vi hem till henne och duschade och fikade oså, sen såg vi på Skönheten och odjuret, den är ju så himla bra och sorglig, vi grinade ikapp där ett tag på slutet till och med, men det är ju ingen ovanlighet för min del så. Sedan så sov vi så gott.

Imorse vaknade vi runt halv nio tror jag, och då klev vi upp och fikade och gjorde oss klar oså, sedan skjutsade dom hem mig för att hon, Lillan och Ronja skulle in till stan. Väl hemma såg jag på lite fotboll och gjorde mig klar för att åka och vara med Matilda. Vi möttes och sedan gick vi till Birsta och strosade runt där ett tag, vi köpte örhängen som var mycket mycket fina, mig gillar dom, det gör hon med. Vi åt också mat på IKEA, mums.
Sedan krånglade vi med bussarna hem, hon åkte hem till sig och jag till mamma i ljusta.

Snart är det mat (igen, är inte speciellt hungrig) och sen blir det hockey. Hoppas verkligen att dom vinner ikväll Timrå.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: matilda the snygg

NANANANA timrå vann och vi har snykka örhängen!

2008-03-06 @ 23:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0