torsdag morgon

Godmorgon allihopa !

Jag vaknade för ett tag sen, rättare sagt tjugo över nio. Jag ville inte sova längre så då var det dags att kliva upp, men nu känner jag mig som en levande död. Kanske ska gå och lägga min på soffan ett tag så kanske jag slumrar till och få sova ännu en timme. Jaja, får se hur jag gör. Senare ska jag iallafall åka in till stan och springa till ego och hämta min mobil och efter det ska jag hem och plugga, trist jag vet! men jag måste verkligen jobba på rapporten nu eftersom jag har så mycket kvar.

Igårkväll/natt tittade ju jag, milla och tess på The Orphanage! den var ganska bra faktiskt, men inte lika läskig som Lollo sa att den skulle vara. Om jag ska erkänna så somnade jag ett tag under filmen också för att det inte hände någonting, så ska det väl inte vara? menmen, slutet var okej och filmen i helhet var också okej trots att den var på spanska. Den får 3/5!

image152

Kommentarer
Postat av: Bea

haha förlåt ;) den var inte alls så läskig tyckte jag :o

2008-03-27 @ 13:46:11
URL: http://beis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0