Charlotte Perrelli

Hiss eller Diss?

Själv tycker jag att hon ändå är lite uttjatad, vet inte varför men jag tycker hon verkar lite falsk. Som nu i Eurovision, jag vet inte riktigt om jag tror på henne för att hon är så originell på något vis. Visst, hon sjunger bra, men det var bättre förr, hela hon var bättre förr, hon var mycket finare och hade klarare röst, nu är det mest bara skrik tycker jag. Tusen och en natt vann hon med för att den låten var stark och för att det var schlager, men nu är allt förändrat, även de fulaste och konstigaste låtarna vinner nuförtiden, de som sticker ut. Hennes låt Hero som hon nu tävlar med är också en sådan schlagerlåt, går det verkligen hem i år?

Vad tror ni, och vad tycker ni om Charlotte Perrelli? Håller hon fortfarande måttet?

                                 




Kommentarer
Postat av: matilda the snygg

Tillbaka med the riktiga schlagerfestival!



bella, du och jag kan göra en schlagerlåt! =D

2008-05-22 @ 22:08:42
Postat av: Mahilda the star

Hon sjunger bra och låten är bra! Men hon ser ut som en transa :D

2008-05-23 @ 10:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0