dagen flyter på

Just nu är jag lite småless, fast det kommer att gå över sen! nu är det även bestämt att Bea och Sanna ska joina mig och Madde ikväll, det blir ju lite småmysigt sådär. Film och gotta och massa snack om killar och allt som man kan komma på. Innan vi börjar filmkvällen ska vi köpa godis, då brummar vi till timrå med mopparna, yes. Nu går min som på räls med lite hjälp av sannapanna, en sån liten ängel hon är.
Jag vet inte vilka filmer vi ska se, men madde skulle ta med sig ett gäng.

Var hemma hos mamma förut i ungefär 2 timmar om inte mer, det var lite kul. Sen åkte jag till Sanna och pratade en sväng oså. Nu är jag bara hemma och håller på att städa, men jag tog en paus för att det är jobbigt att plocka upp kläder, och jag lovar, jag hade kläder ÖVERALLT. Nu börjar man se golvet iallafall, puuh -.-

Jaja, jag hoppas iallafall på en trevlig kväll med tjejerna.
Hoppas alla får en trevlig fredagskväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0