de tre vännerna och milla

Yes, jag hann klart med insändningsuppgiften förut iallafall efter några dampanfall och skrivkramper. Anledningen till att jag fick dampanfall ena gången var att jag hade skrivit typ två sidor, och då tänkte jag inte på att spara det så datorn stängdes av (jag vet inte vad det är för fel på den) och bara en halv sida hade sparats av det jag hade skrivit, så det var bara att sätta igång att skriva om allt. Det tog sin lilla tid så jag kom till milla ganska sent. Men vi hade dunderkul iallafall, jag, milla, linn och helena, jag älskar tjejer! de tre vännerna och milla :D först grillade vi lite korv och satt och pratade lite, sen gick vi in och kollade på tv ett tag och sedan bestämde vi oss för att gå ut och spela kubb, jag och milla mot helena och linn, det blev 1-1 för sen orkade vi inte spela nå mer så då tog vi en moppetur runt i ljusta, men sen skyndade vi oss tillbaka till milla för att hinna före jocke som också kom. Helena hade tappat sitt kära örhänge kom hon på när vi skulle gå in, efter en stunds letande då alla nästan hade gett upp såg jag något blänkande rakt framför mig, och det var örhänget :D bra jag är!
Vi gick iallafall in och spelade lite buzz, sen åkte jag, linn och helena hem, jag fick en uppfriskande moppetur, haha.

Juste jag glömde berätta att jag var och solade idag direkt efter skolan så nu har jag fått lite färg iallafall, en grundbränna inför sommaren. När jag hade varit hemma ett litet tag åkte jag och hämtade tess i timrå och sen åkte vi in till birsta och jag såg på när hon shoppade, det ända jag köpte var hårfärg och ett paket korv! men jag har shoppat nagellack idag också faktiskt, ett rött (London) och ett jättefint lila (Milano), båda är märket mavala och jag verkligen älskar dom nagellacken, ett bra tips på nagellack iallafall, finns i jättemånga fäger. Jag är iallafall störtnöjd över dom! också köpte jag ett underlack, det är alltid bra. Nagellack för nästan 200 idag då ;)

Men nu kanske jag ska göra mig klar för att sova, jag ska ju upp tidigt imorgon för att gå på spinningpasset klockan 10 och sen corepasset efter det, det blir kung det, har ju inte varit på gymmet så ofta nu de senaste två veckorna.

Men godnatt och sov gott allihopa, imorgon ska det bli fint väder, det gillar vi, inte sant? :D
PUSS!


Mitt nya röda nagellack, I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0