det blev en hemmakväll

Ja, trots allt så blev man hemma ikväll, först var jag jättepepp på att göra någonting, men sedan ville jag bara vara hemma för att jag kände att min ork inte räckte ut ikväll. Så jag har haft det lite trevligt med min äckeldator oså, sen började ju hockeyn vid typ halv 11, så det har jag suttit och kollat på nu i mer än en timme, Sverige - Ryssland förstås.

Det är en spännande match faktiskt, det händer något mest hela tiden, eller nu har det inte gjort det på ett tag, bara några räddningar av målvakterna och några målchanser. Sverige leder iallafall med 0-1, målet gjordes av Mattias Weinhandl. Sen har  det varit en hel del slagsmål och 3 matchstraffar har delats ut tror jag, därav 2 svenskar. Nu är det lite kämpigt, men backarna gör det bra, och det gör även mannen i buren, Henrik Lundkvist, han gör det riktigt bra.

Ska fortsätta titta nu!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

skönt med hemmakvällar också! :D

2008-05-11 @ 14:23:44
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,



Tänkte bara tipsa om min tävling där man kan vinna jätte fina smycken ifrån pandia.se !

Ha en jätte bra dag :)

/ Jessica

2008-05-11 @ 17:46:00
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0