en deppig bella

Känner mig lite nere nu igen faktiskt, på träningen var jag inte det, fast det var ju nästan självklart, jag blir ju så glad av mina älsklingsbrudar. Men nu känns allt käpp rätt åt helvete igen, men jag har nyss pratat av mig lite och kommit på en lösning, ingen får veta! men jag hoppas att det går vägen för såhär kan jag ju inte ha det.

Ont i kroppen har jag också av all träning,
har mest ont i benen men det är ju inte så konstigt. Har även ont i armarna och ryggen sen pumpen igår. Imorgon blir det en vilodag från allt tränande, tomt, men ändå skönt. Träningen ikväll gick inte så bra, men vi i masterbunnies kämpade på ändå trots att det vart tungt. Glad var man iallafall, det kan inte undvikas. Roger skrev på mitt papper om specialidrott ikväll också, så det lär ju bli av i 2:an nu, det känns jävligt kul.

Nu orkar jag inte skriva något mer, utan jag ska göra som min älskade vän stina och sooova. Det låter som en riktigt bra idé, för imorgon ska man ju upp tidigt som vanligt typ. Men jaja, jag hoppas att morgondagen blir bra trots skola.

Godnatt och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0