idag är idag...

Och det är måndag, första dagen på denna vecka.
Vad har jag då gjort idag? inte så mycket faktiskt. Åkte till skolan kvart över 9 och började 10. Jag, Linn och Helena gick ner till biblioteket och kollade på mikrofilmer med tidningar från 1939, det var väldigt onödigt att sitta där en hel lektion för att vi fick inte ut ett skit av det. Nör vi hade varit där gick vi och åt litegrann, jag åt kiwi och ananas, haha.
Gympa blev det sen, då hade vi uthållighetstest som gick mycket sämre för mig än vad det gjorde sist.
Var så trött när jag kom hem så jag däckade på soffan ett tag. Sen har jag ätit middag och bråkat med pappa om ett CV, ja så var det. Från och med nu tänker jag sköta allt själv så slipper han bry sig. Är så grymt irriterad på honom just nu.

Ska snart träna på min dans tills imorgon, sen blir det träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0