it's friday, i'm in love...

not. haha, det stämmer ju inte, verkligen inte, men det skulle ju inte sitta fel heller, haha.
men nu sitter det lite fel och det är pest och pina, men anyway, I'll survive.

Fredag idag då, och jag har inte hunnit göra mycket. Sov till 10, gick upp och åt en liten frukost, sen har jag bara legat här i sängen och inte rört en fena, det är ju så skönt.
Men jag vet att jag måste gå upp snart eftersom jag kanske skulle träna med Milla, eller så tar jag en springtur, eller näe... det ska jag vänta med tills imorgon då Madde är här. Hon ska ju sova här inatt så då är det nog mer än rätt att vi tar en springtur imorgonbitti.
För min del idag blir det nog att jag brummar iväg till mamma ett tag eftersom att mopeden gick igång igår, nanana, brare. Blir nog inge ego med milla vid närmare eftertanke.

Förresten, igårkväll såg jag på film, tänkte ni ville veta det. Jag såg på film, helt ensam.
Ni får en liten kort presentation av filmen sen.

Ikväll ska jag iallafall vara med
Madde och vi ska käka massa godis och ha filmkväll, det klingar fint i mina öron det.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0