jag bara älskar vädret

Det är ju för bra för att vara sant, vädret har varit typ perfekt hela dagen, förutom när solen gick i moln ett tag fast dom försvann ju sen. Så jag har varit ute ganska mycket idag och solat, det har varit jätteskönt, också har jag ju fått lite extra färg då, iallafall i ansiktet för där har jag lättast för att bli brun.

Milla var med mig förut, vi satt och pratade på altanen och sedan åkte vi lite moppe. Vi åkte upp til OK och köpte glass, det blev en nogger för mig och en daim för milla, och jag var så snäll och bjuppade!:) Sen åkte vi ner till medborgarhuset och satt där och åt våra glassar och solade.

Nu gör jag inte så mycket, försöker bara klura ut vad man ska göra ikväll, för jag vill ju göra nåt! helst vara ute för att det är så bra väder! bara säga till om ni vill hitta på nåt :D

Det här är min bästa vän! fast han ska vara med gul förstås :p

Kommentarer
Postat av: M

Finns Crousing att gå på, mellan E.on och Careta i Timrå :P

2008-05-10 @ 18:40:24
Postat av: Milla

länka mig också :O:O:O:O:O:O

2008-05-10 @ 21:34:15
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0