kväll med jason mraz klingandes

Ja, det kanske är dags att sova nu eller? nej,  jag kanske inte orkar! haha.
Jag har iallafall skrivit klart plotsummaryn nu, jobbigt att skriva för hand, är ju så van att skriva allt på datorn. Nu har jag bara en massa kvar att göra i skolan, lite rest i historia, vilket är några brev och sen ska jag svara på ungefär 2 frågor om upplysningen som jag tydligen missade. Sen ska jag även skriva en fördjupningsuppgift om en sekt, men jag vet inte vilken jag ska ta, hm. Jaja, det ploppar väl fram inom en snar framtid.

Börjar 08.15 imorgon, väldigt drygt när man har matte också, fast nu har vi ju fått reda på att vi inte ska ha nåt mer prov vilket vi trodde, mihi, så lite glad är man ju över det. Engelska blir det också, och samhälle. Samhälle är verkligen tråkigt, haha, ser inte fram emot det. Men det är ju fredag imorgon :D:D gud vad veckorna går snabbt, det känns som den här nyss började! menmen, inte klagar jag. Ska springa i spåret imorgon när jag kommer hem från skolan tror jag, det skulle jag behöva, som sagt så ska jag få lika bra kondis som helena ;). Sen ska jag och bea åka och handla lite grejer, nanana.

Nu ligger jag och lyssnar på den bästa på musikfronten, Jason Mraz, han är underbar, det liksom klingar sådär jättevackert i öronen och lycklig blir man. Orkade verkligen inte lyssna på alla skitlåtar i semin till eurovision, då fick jag bara skavsår i öronen. Jag prioriterar Jason Mraz höre faktiskt, haha. Någon mer än jag som är helt såld på honom?

Cause you and I both loved
What you and I spoke of and
others just read of
Others only read of the love
Oh, the love that I love
Love-ah-love






Kommentarer
Postat av: Helena

haha du kommer komma ikapp mig nu när jag är handikappad ;D Keep up the good work!

2008-05-28 @ 13:55:37
URL: http://mildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0