JOBB!

Jag glömde berätta en sak, jag har fått sommarjobb nu! på sjukhusets medicinmottagning. Barbro från sjukhuset ringde förut när jag satt på bussen hem och frågade om jag var villig att ta det och såklart så tackar jag inte nej till ett jobb, så nu har jag ett iallafall !:) Ska jobba i 4 veckor, från vecka 29 och 32. Det kommer säkert att bli kul, då får man ju lite pengar också, men dom kommer ju komma i slutet av augusti. Så jag kommer inte ha nå pengar i allafall. Fast ulli sa någonting om att jag nog kommer få pengar i juni för att det bara är två månader man inte får. Är det så ?

Kommentarer
Postat av: Milla

yes, i juni kommer studiebidraget som vanligt ;) OCH DET TACKAR VI FÖR =D!

2008-05-15 @ 16:58:43
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0