kvällsgöra

Usch, jag har verkligen jätteont i magen, har haft det enda sen innan träningen och jag har ingen aning om varför. Den är alldeles uppblåst och det värker HELA tiden. Jag har ofta ont i magen nu för tiden, oftast när jag tränar, knepigt är det.
Men nog om min mage, inget intressant.

Trots att jag hade ont i magen kämpade jag mig igenom en 2½ timmes träning ikväll, jag gjorde det bästa av situationen och det gick väldigt bra trots allt. Vi körde många nya övningar idag som funkade riktigt bra, och roligt hade vi ju som vanligt! det har vi alltid. Jag säger förlåt till laget ifall någon läser det här om jag var grinig någon gång, men det berodde på magen, försökte verkligen hålla humöret uppe. Jaja, det var iallafall skönt att träna, inte skippar jag det för att jag har lite ont i magen inte.

Imorgonbitti skulle egentligen jag och madde ut och springa, men nu orkade inte hon så jag vet inte om jag orkar det heller, kanske tar lite sovmorgon istället eftersom jag börjar kl 12. Ska ju gå på pumpen imorgon också, alltså efter skolan. Men jag ska kanske tvinga mig själv ut imorgonbitti trots att madde inte vill, jag måste ju få lika bra kondition som helena :o JA, hon har jäkligt bra kondition! Men så ser dagen ut för mig imorgon, + att jag ska på stan innan pumpen och pluggning på kvällen.

Nu sitter jag och kollar på fotbollen faktiskt, det är lite spännande iallafall, är ju inte så insatt men tillräckligt för att ... ja, säga som som tilda, Man U ska vinna. Nu är det straffar, måste kolla.
MEN NU VANN DOM :D :D FAN vad skönt !



PUSS!

Kommentarer
Postat av: M

Underbar jävla seger =D

2008-05-22 @ 14:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0