lördag

Idag har vi varit hurtbullar! madde och jag slet oss ur sängen kvart i 10 och klädde på oss. Sedan kom Sanna och vi åkte iväg till elljusspåret i timrå. Bea var också med ett tag, men hon fick ont i foten och åkte hem. Jag, Sanna och Madde sprang ungefär 5 km, fast vi gick lite också för att jag fick kramp i magen som vanligt, vet inte vad det är. Det kändes iallafall skönt efteråt. Tog moppsen tillbaka, Sanna åkte hem och jag och Madde hem till mig. Duschning och frukost blev det sen. Efter det tog jag ner gamecubet på mitt rum och då satte vi igång och spelade mariokart som vi har gjort till för bara en stund sen.

Nu sitter vi och lyssnar på en väldigt peppande mariokartmelodi, det svänger ju! haha
Sen vet jag inte vad vi ska göra.

Orkar inte berätta vad jag gjorde igår just nu heller, så jag gör det sen.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0