måndag och konstigt väder

Hejsan alla glada :)

Imorse vaknade jag upp och såg att det var fint ute, då blev jag genast på lite bättre humör än vad jag var när jag precis vaknade. Då hade jag drömt en dum dröm, var helt frustrerad när jag vaknade. Jag hann med ganska mycket imorse faktiskt, allt som jag behövde hinna med iallafall, tur är väl det.

På skolan började vi prata om sagor, alltså på svenskan. Satt och antecknade och lyssnade i en timme, sen blev det lunch. Jag åt ananas, som jag brukar göra på måndagar, kan ju inte äta så mycket då för att det är gympa direkt efter. På gympan hade vi fotboll, och vi trodde att det skulle vara regnigt men under tiden vi hade gympa så var det strålande sol.

Efter gympan gick jag och lollo
på stan en sväng, jag köpte lite underkläder och sedan åkte vi hem med samma buss, hon åkte den för att hon skulle till sin pojkvän. När jag klev av bussen började det spöregna, vilket inte var så kul, så jag sprang hem, haha.

Nu sitter jag på mitt golv och har inte så mycket för mig. Lyssnar på musik och tänker bara, känner mig rätt så nere, känns inte som att jag kan göra mycket åt den saken just nu heller. Det ska väl vara att det går över sen på träningen då, det gör det oftast, fast jag vet inte om det kommer göra det idag, men jaja, peppa!

Bjuder på en bild på lollo och mig, haha

Kommentarer
Postat av: Helena

vilka snyggingar ;D

2008-05-19 @ 17:20:32
URL: http://mildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0