myskväll med vännerna

Det har varit jättekul ikväll som nästan alla helgdagar nuförtiden. Som sagt så var jag med matte, sanna, madde, lina och anna, det är verkligen helsköna personer som jag har riktigt roligt med. Vi samlades på ica och köpte lite grejer, jag och madde köpte naturgodis och loka, sanna köpte bananchips och resten köpte godis och hallon :). Jag hade bestämt att jag skulle vara nyttig ikväll och det var jag nog också, för jag åt bara lite naturgodis, morotsstavar med dipp och lite bananchips, mihi.

Vi hyrde två filmer, "Whisper" hette den ena och den andra kommer jag inte ihåg namnet på för den stängde vi av efter 20 min, fattade ingenting av den. Egentligen så var inte Whisper så bra den heller, men lite iallafall, förstog allt mest i slutet. Anledningen till att vi säkert inte fattade någonting resten av tiden var väl för att vi satt och pratade och hade kul, haha! Det var myspys, fast jag frös litegrann :D men det gör ingenting! Åh, matte har så söta kattungar som vi hade väldigt roligt åt och med! jag ska kanske köpa en av henne :) den är så söööt ! hoppas verkligen att det blir av.

Senare bestämde vi oss för att gå ner till vattnet och sitta där ett tag, så det gjorde vi, men först hoppade sanna och jag lite studsmatta för att "förbränna fett" haha! Nere vi vattnet fanns en slags sne brygga som jag knappt vågade gå upp på, jag och min höjdrädsla, usch! men till slut kom jag ut och vi hade det lite kul där nere. Men sen blev det lite kallt så vi gick in igen och pratade och lyssnade på musica. Sen blev det även tedags, så vi satt och hade ett litet teparty :D jag måste jhu börja dricka te!

Efter det åkte vi hem och det var ganska kallt kan jag lova! men nu är jag hemma under täcket och det är hur skönt som helst. Ska alldeles strax sova eftersom jag ska upp runt 8 för att vid 9 åka in till ego för ett core och gympass med madde innan jag ska ut till hartung med laget. Det blir perfa det!

Bilder från ikväll kommer troligtvis imorgon eller övermorgon, jag vet att jag alltid skjuter upp det men jag måste faktiskt få bilder av sanna först :) så håll ut, haha.

Godnatt och puss!
/ bellis

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: oj, det glömde jag :D

2008-06-01 @ 19:09:56
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0