natten

Nu är det natt och jag ligger i sängen med madde, oooh! Vi gör inte så mycket, har nyss borstat tänderna. Förut satt vi och kollade på anorexiabilder på google, usch det är inte klokt hur man kan se ut, spyvarning. Vi kollade även på fetmabilder, det var ju inte heller de vackraste synerna. Man måste nog tänka om litegrann när det har gått så långt att man VILL vara så smal och få anorexia, då är det något som har gått fel. Och man måste också tänka efter när man äter För mycket för då kan det gå så långt att man får fetma, det är ju inget man vill direkt men det händer om man inte äter i lagom mängd, visst man kan äta godsaker, men inte i överflöd.

Ser ni något som inte stämmer kanske?





Något är fel!

Nu har jag sagt vad jag ville säga. Berättar om min trevliga kväll med tjejerna imorgon :)

Godnatt och puss!
/ isabelle a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0