nerbäddad i min sköna säng

Mihi, nu ligger jag i sängen redo för att sova. Fast jag ska inte göra det än, ska vara vaken ett litet tag till iallafall, så trött är jag liksom inte.

Ikväll har jag haft träning med älsklingsbrudarna, vi körde Värsta cupen idag eftersom att det är måndag. Mitt lag var fulländat idag, jag, Jossie, Sanna och Annapanna var där och kämpade järnet. Det gick ganska bra för oss må jag säga och kul var det. Sanna och jag spelade back idag igen, det fungerar mycket bättre då faktiskt för att vi har ju spelat ihop oss så pass bra. Haha, men den som verkligen kämpade på som bäst idag måste ju vara Stina, riktig kämpaglöd för sitt lag med 3 spelare. Starkt jobbat tycker jag, och det var roligt att se.

Det känns bra nu när man har tränat, sprang ju på gympan idag också så man är ju lite halvslut i kroppen sådär, men det är över imorgon när jag har fått sova. Jag har iallafall tränat klart på min dans nu så det sitter ganska bra inför imorgon, dåligt nervöst, eller nä egentligen inte! man ska ju göra något man tycker om och jag älskar att dansa hiphop så då gör jag det helt enkelt. Det känns som att det är ganska meningslöst att måla en tavla t.ex. om man inte ens tycker att det är kul, så då gör jag något som är roligt. Jag pratar om estetprojktet om ni inte fattade det :)

Nej, jag ska fortsätta mysa på här under täcket i min dundersköna säng med typ 5-6 kuddar runt om mig!
Mer får ni veta imorgon!
Godnatt och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0