nu är det slut på värsta cupen

Ja, idag var det näst sista träningen och sista gången vi körde Värsta cupen, det gick inte så bra i början för vi var bara tre, men sedan gick det mycket bättre. Viljan kom där på slutet, och jag spelade med mina nya skor idag vilket funkade riktigt bra, älskar dom! Jag gjorde några mål idag också, fast jag tror inte att det räcker, jag vet att vi kommer komma sist men huvudsaken är att vi har kämpat iallafall, bra jobbat Masterbunnies :)

På onsdag är det sista träningen :'( det känns väldigt tråkigt måste jag säga, trots att man vill ha lite vila så kommer man ändå sakna det nu ett tag. Man får hålla igång på egen hand, vilket inte kommer vara några problem. Det är trist iallafall! På lördag har vi en avslutande avslutning inför sommaren typ, vi ska ut på hartungviken och grilla oså, jag vet, det är mycket grillsnack nuförtiden, men det är den tiden nu! Jag ser iallafall fram emot det, de flesta i laget ska tälta där också, så det blir extra kul tror jag.
Alnö ibk, det är så det ska vara <3



Nu ska jag gå och sova,
Godnatt och puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0