nu vart det ju bra

Igårkväll var jag ju som sagt med Danne, vi hade ganska kul faktiskt, kollade på film och hockey oså. Somnade väldigt sent för att jag inte kunde sova pga. huvudvärk, men det har man ju också ibland.

Idag har jag tränat, först core och sen egen träning med milla, det var inte så kul, men det var ju bra iallafall. Sen solade jag litegrann, det var inge skönt idag.
Jag orkar egentligen inte skriva så mycket om dagen eftersom jag mest legat i sängen sen jag kom hem så, har sovit lite och bara legat och tänkt en massa

Ikväll ska jag vara med matilda! vi ska se på hockey och sådär, det kan bli kul, eller jag vet att det blir det. Det ska bli kul att umgås med henne för det händer inte så ofta, vilket det ska bli ändring på. Jag måste nog börja göra mig klar snart, men först ska jag ta mig ur sängen och tränga undan alla tråkiga tankar!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0