nytränad och myssugen

Var ju som sagt och tränade förut, bodypump med madde :) så jäkla kul, nu har jag börjat tagit lite tyngre vikter också så det känns också bra. Jag måste blanda in lite kondition i det hela nu också så, imorgon ska jag ut och springa, har varit slarvig med det. Nu låter jag säkert som värsta träningsnarkomanen, men det är jag inte :) tycker bara att det är kul och det behövs ju även.

Det är inte klokt, just nu sitter jag och tittar på Desperate housewives, har typ sett ett avsnitt av det och det suuger verkligen, klarar inte av det! men ändå sitter jag och tittar just på det, fattar inte, haha. Jag borde slå på en bra film istället! jag är ju rätt filmgalen så, fast nu har ni sluppit mina små filmrecensioner ett bra tag, kanske ser på en film och sedan skriver jag nog litegrann, det låter som en bra idé. Lägga sig i sängen och mysa på med sig själv, kanske inte låter så mysigt, men vad gör man? :p



Guuud vad roligt liv jag har!

Kommentarer
Postat av: Matilda

buuu, sluta klaga :D:D

2008-05-27 @ 23:48:00
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0