onsdag och en rolig orienteringstävling

Hejsan alla glada :)

Idag har jag haft det riktigt trevligt, vi tävlade ju mot NV i orientering. Det gick ganska bra för mig och Mathilda, men inte tillräckligt bra för SP, NV vann tydligen. Det känns lite surt, men vi kommer ikapp, det är låååång tid kvar. Efter orienteringen fick vi sluta iallafall och då tog jag och några till bussen ner till stan och åkte sen hem. På bussen satt jag med min goobea :D

Hemma har jag bara sovit och ätit. När tess kom hem såg vi på en björnfilm som hette Björnen, det var om en liten björn som kämpade för sitt liv, jättesöt film, HAHA!:D

Nu kom bea och vi ska snart åka och träna, så fort sanna kommer ner :)
Skriver mer sen,
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Matilda

DU GÖR MIG SÅÅÅ GLAD <3<3

2008-05-21 @ 22:59:21
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0