saknar dig grabben

Det är helt sjukt, eller egentligen inte om jag tänker efter.

Det gick en kille i min paralellklass på Gångvikens skola när jag gick i 6:an, det har jag berättat om förut. Han var typ den snyggaste killen och måånga gillade honom, inklusive jag, jag var helt såld på honom. Han var grymt bra på fotboll, likaså hans bror som var många år yngre. När vi spelade på rasterna ägde han ut allt och alla, man såg att han verkligen älskade fotboll. Snäll var han också, men också väldigt kaxig. En  väldigt härlig och trevlig kille var han, Adnan Secerovic som blev utvisad från Sverige helt plötsligt när vi på gvk hade lärt känna honom och tyckte om honom så mycket. Han flyttade till Tyskland! där har han det bra nu iallafall, för nu spelar han fotboll på elitnivå och lever säkert ut sina drömmar.
Jag saknar honom faktiskt, han var en kul person och jag hoppas att jag kommer träffa honom igen.

Adnan har spelat i Ajax och nu spelar han i ett lag om heter Roda JC, är så glad att han har kommit så långt.
Här är han:

image198

Kommentarer
Postat av: Milla

han är så gryyyyym! man är ju stolt över att ha känt honom, och det stämmer det du sa, han är ju en grymt snäll kille :)

2008-05-05 @ 12:27:52
URL: http://nanoinga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0