samhälle på en fredag...

Det är inte alls kul att ha som sista lektion när det är fint väder ute! det är speciellt inte kul när det handlar om hållbar utveckling och miljön på jorden och när det är genomgång, det är precis det som gäller nu. Det är booooring, men snart är dagen slut.

Jag vet inte hur jag ska hinna med allt som jag har planerat för dagen faktiskt, först ska jag sola, sen ska jag hem och hämta moppen och sedan åka och hämta tess i timrå. Sen ska vi åka till birsta och gå där ett tag, jag kan inte vara där alltför länge för att jag måste hem och plugga klart. Senare ska jag ju vara med milla, och nu ska linn och helena också joina oss ikväll, det blir kuuuuul :D

Men nu ska jag kanske hänga med på genomgången, det handlar om miljö nu! hörde nyss en fråga: "vad kan vi göra för att det ska födas mindre barn?" konstig fråga enligt mig, jag kanske till och med hörde fel, haha xD



C'ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0