shoppingdag

Hejsan allihopa :)

Idag har jag haft det ganska bra! vaknade runt halv 9 och åt frukost och gjorde mig klar, sedan tog jag bussen som gick 10.10. Jag gick till skolan ett tag och väntade på att det skulle bli lunch, sedan gick jag, madde och lollo bort och åt, eller dom gjorde det eftersom jag hade gjort det för bara en stund sen. Efter lunchen gick vi på stan och jag köpte lite underkläder, sen gick vi till skolan igen. Då började första lektionen som var historia, vi satt och skrev på våra artiklar och sedan hade vi första utkastet med sara, det gick ganska bra, har ju inte direkt blivit klar med någon artikel men nu ser jag klarare på vad jag ska skriva iallafall.

Jag ville bara därifrån sen så jag satt och tjatade på madde att vi skulle gå på stan, men vi gick inte förns vi slutade och det var typ 14.50. Mathilda följde med hon också, och vi mötte Bea i den första affären vi var inne i också, så hon följde med oss. Jag köpte även ett par röda tygskor, dom var väldigt fina! vi gick bort till Gina och där lämnade Matte och Madde oss så då blev det bara jag och Bea kvar, vi kollade lite där inne på Gina och jag köpte en jättesnygg fodralklänning och Bea köpte lite grejer hon med. Sen gick vi runt ett tag och köpte lite grejer. Vi köpte även glass och missade bussen så vi fick sitta ute i solen och vänta på att Patrik skulle komma och hämta oss. När han kom fick jag skjuts hem.

Hemma har jag inte gjort så mycket, skulle ta tag i pluggandet det första jag gjorde, men det blev ju inte av. Utan jag åt mat och sen har jag suttit vid den här dumburken och ätit glass och fixat mina naglar, nu är dom alldeles rooosa :D jag köpte ju två nya nagellack idag! jävulskt snygga :D
Spelade nyss lite mariokart med tess, och nu ska jag skriva på medicinkursen.

Det jag köpte idag var:

* Underkläder (BH, trosor) HM
* 2 Nagellack Movela chockrosa och persikafärgade Kicks
*
Ansiktspeeling Nivea Kicks
* Blommig fodralklänning Gina Tricot
* Röda tygskor med vita snören Wedins
*
En sån där lång isglass med lite olika färger ICA esplanaden
 
Har tyvär inga bilder på sakerna eftersom att jag inte kan lägga in bilderna från kameran i datorn för att jag inte hittar kabeln till den. Men det var iallafall det jag köpte idag, och det är ju alltid en dag imorgon också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0