skön dag med studenter på torget

Åh, det är så kul att se alla studenter som snart går ut! Det var ju mösspåtagning idag för dom på torget så jag och några till gick dit och tittade mitt i en lektion, och gud så avundsjuk man blir ändå när man tänker på att det är 2 hela år kvar för en själv. Det är lite kul att tänka sig själv stå där med mössan på sig, en fin klänning och ballongen släpps upp till himlen. Men...det är ju ett tag dit så det är ju bara att längta på. Det var iallafall väldigt trevligt att se alla samlade sådär, det såg väldigt roligt ut. Man såg ju några kända ansikten där i skaran av folk också :D
Jag längtar jättemycket tills jag själv tar studenten och kan känna mig sådär fri från all skola. Men först och främst vill jag ju fylla 18, vilket är nästa år. Då blir det till att åka utomlands kan jag lova, med tjejerna <3
Det känns så tråkigt nu ju, att känna att man har två hela år kvar. Men vi ska göra det bästa av det och ha så roligt som möjligt, vi ska ju t.ex. åka ner till stockholm i tvåan och träffa alla andra Mikael Eliaselever, det ska bli hur kul som helst. Fast allt pluggande ser jag ju inte fram emot, bara resultatet såklart :) åh vad jag längtar, det går inte att beskriva!



Efter skolan gick jag på stan med Mathilda ett tag för att se om vi kunde hitta någon fin klänning att ha på "skolavslutningen", men vi hittade ingenting + att det blev drygt så vi gick och satt oss på en bänk och pratade litegrann, Rogga (min tränare) kom även förbi och pratade lite med oss. Sedan såg vi Lina och Anna som kom och pratade med oss också, vi gick även ner till navet tillsammans och fick springa till bussarna. Jag åkte 2an idag faktiskt, för att jag skulle åka till mamma ett tag. Jag var där och åt pannkakor oså, det var ju trevligt. Fick skjuts hem av mamma och nu gör jag inte så mycket, väntar bara på att få åka och träna! det är ju sista träningen idag :(:( jag vill inte det! jag skulle kunna träna på hela tiden ja, hade inte varit några problem alls :p haha. menmen, nu är det som det är.

Ska kila nu, måste packa mina grejor.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0