slutspurten

Ja, då är det inte så mycket kvar av skolan, har ju lite arbeten kvar att göra nu till nästa vecka, men jag hoppas att jag klarar det, vet inte om det blir nå vidare höga betyg i de här kurserna jag har läst nu, men jag har gjort det jag kunnat, kanske inte mitt bästa men vafan, så kan det vara ibland. Bara att lida när man inte har lagt ner tiden som behövts, huvudaken jag får betyg! Jag har nyss lättat en börda, jag har gjort det sista i samhällskunskap A som jag behövde göra, en krönika om sojabönor.
Nu har jag bara det här kvar:
  • Sagan i svenska, inlämningsdag tor 5/6
  • Krönika om sojabönor i samhällskunskap, inlämningsdag ons 4/6
  • Fördjupningsuppgift i religion (film och broschyr, filmen klar), inlämningsdag ons 4/6
  • En extra fördjupningsuppgift i religion (för att möjligen kunna nå mvg), inlämningsdag ons 4/6
  • Rest i historia, Breven hem
  • Rest i historia, 2 upplysningsfrågor
Så ser det ut för min del, ganska mycket men jag tror att jag klarar det! jag ska satsa på fördjupningarna i religion så jag kanske kan få mvg i den kursen, den enda isånnafall, menmen, nu måste jag ge allt den sista tiden! GO ME!

Pluggplugg till högan sky!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klarar de bara du vill gumman :)

2008-05-29 @ 22:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0