sov länge för en gångs skull

Goddag allihopa :)

Vaknade för en halvtimme sen, alltså kl 12. Det var jätteskönt att få sova länge för en gångs skull, har ju sovit så lite de senaste nätterna så, det gjorde verkligen ingenting. Somnade ganska sen inatt också för den delen, låg och lyssnade på musik i typ en timme om inte mer, haha.

Idag har jag planerat att gå på bodypumppasset
halv 5, har egentligen inte nån lust, men jag härdar mig igenom det. Innan det vet jag inte vad jag ska göra, det lär väl bli mycket lugnt, för vad jag vet så har jag ingenting speciellt att plugga till heller, bara någon sak jag har kommit efter med, men det tar jag så småningom.

Ikväll blir det Andra avenyn iallafall, alla tre avsnitt, ja jag brukar göra så att jag kollar på alla på söndagen för att jag inte kan någon annan dag typ. Men det är ju så bra så när man väl börjar se det så vill man inte sluta, också är det rätt så spännande nu.

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på musica och bara ligga och ta det lugnt, sköönt. Men jag får inte ligga för länge eftersom bussen jag måste ta går 15.15, men jaja.

Skriver mer sen.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: emma

dom ska bara släppa två avsnitt idag, och det tredje och säsongsavslutande kommer på tisdag :D så att alla ska få se det sista avsnittet för säsongen samtidigt :)

2008-05-18 @ 14:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0