torsdag, en helt okej dag

Hejsan glada folket :) (ni enstaka som läser min blogg)

Idag har det varit en helt okej dag, har faktiskt ingenting att klaga på, och det är väl ovanligt?
Dagen började med att jag vaknade runt halv 9, gick upp och åt frukost, duschade och sedan skjutsade jag tess till timrå för att annars skulle hon komma för sent, och jag kände mig extra snäll imorse så jag sa väl ja då. Väl hemma igen sminkade jag mig och fixade lite grejer. Jag vart klar i lagom tid så jag tog till och med bussen innan den jag planerade att ta. Jag gick på stan ett tag med bea för att fördriva tid, köpte ingenting, men jag kollade på ett par jeans som jag förmodligen ska köpa.

Började kl 12 och då var det historia, vi kollade på en film om Auschwitz, hemsk var den allt, jag tål verkligen inte att se sånt där, det är ju verkligen helt sjukt :o. Iallafall, sen skrev vi en egen reflektion av det vi sett, inte det roligaste men skönt att få ur sig sina tankar och känslor kring filmen. Efter historian gick jag och några till på donken och jag köpte glass, orkar inte rabbla upp vad de andra köpte. Vi gick tillbaka och hade svenska där vi läste två olika sagor om askungen och sedan skulle vi svara på lite frågor i par, jag var med milla. Vi hann klart i sista sekunden som tur var. Sedan slutade vi faktiskt, jag och linn gick på stan, först på bodyshop och köpte bodybutter och sedan gick vi till stadium för att jag skulle köpa ett par nya innebandyskor. Jag köpte ett par rödvita som verkar jättebra och sköna var dom, sen så kostade ju dom därefter också, men det är ju inte billigt så. Vi mötte malin och gick till skolan för att jag skulle hämta träningsgrejerna. Vi lämnade linn och stack till ego. Då var det pumpen som gällde, vilket var väldigt skönt och jobbigt idag, som vanligt.

När vi var klar åkte jag hem och åt kebab, HAHA, nyttigt värre. Sen har jag inte gjort något mer speciellt idag.
Har ingen aning om vad jag ska göra heller, men jag orkar inte åka någonstans, är faktiskt helt slut för tillfället. Skulle egentligen behöva skriva en plotsummary som ska vara inlämnad imorgon på engelskan, men mitt skrivprogam fungerar ju fortafarande inte så, jag vet inte riktigt hur jag ska göra :/ jaja, jag får väl skriva för hand.

Imorgon är det iallafall fredag och det ska bli skönt, och hoppas även att det kommer bli kul på kvällen! tummen upp för det!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0