torsdag och jag är glad

Hejsan allihopa :)

Idag skulle jag egentligen vakna tidigt för att åka till skolan och plugga trots sovmorgon till 12, men jag råkade stänga av min alarmklocka och somnade om så jag kom hit runt kvart över 10. Jag åt frukost ute i solen imorse faktiskt, det var väldigt härligt i det soliga vädret. Det är så härligt när det är fint väder, nu är det sommar tycker jag. Det jag blir lite less på är att det bildas sånt där vitt på himlen, typ tunna moln, det är inge kul när det täcker min kära vän sol. Det ska vara fint hela tiden tycker jag, då skulle det vara perfa!

Senare idag ska jag nog sola en sväng, känner mig som en blekfis! sen ska jag hem och springa och plugga. Fast jag är bra sugen på att gå på stan en sväng också, är så shoppingsugen, men jag vet att jag inte får slösa mer pengar nu :/ har inte så mycket kvar av fondpengarna. Fast imorgon får jag ju mer pengar, men jag vet inte om jag ska slösa så mycket av det heller, för nu ska jag ju börja spara för en utlandsresa nästa år :) jag vill åka till Malta! det verkar så mysigt där, också har elin varit där och hon berättade att hon ahde jättekul och att det är ett av hennes bästa minne. Så dit vill jag!

Nu fick vi en uppgift som vi ska göra om andra världskriget, skittråkigt!!!!!!!!!!!!!!!!! vill bara springa härifrån, bläää.
Jag är glad idag och jag vill inte att det ska förstöras :( aja, ska pina mig igenom det här.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0