trötter

Sorry, jag skrev inget igår, men jag hade inte tid för att jag var i skolan hela dagen och sedan när jag kom hem städade jag och det fortsatte jag med hela kvällen.

Igårkväll när jag hade städat klart kom jag på att jag skulle ju läsa klart min bok tills idag, så då var det bara att börja läsa, hade ganska mycket kvar. Jag läste kanske 60-70 sidor, sen somnade jag med boken på magen, haha. Jag vet inte riktigt var klockan var då, men jag vaknade sedan vid 2 och det var alldeles tänt i rummet, datorn hade stängts av och jag låg där med min bok på magen. Då var jag ganska pigg så jag fortsatte läsa i en timme och sedan låg jag vaken i en halvtimme - 40 min eller något sånt, så runt 4  somnade jag igen.  Jag hade ställt klockan på 6, men aldrig att jag gick upp då, utan jag sov till 07.20, då jag nästan skulle gå till bussen för att hinna till skolan, men då bestämde jag mig för att ta bussen efter det istället, och då kom jag ju även lite för sent, men det gjorde inte så mycket.

Vi hade matte, engelska och sedan hade vi en halvtimmes samhälle, sen skulle vi gå ut på stan och göra någon undersökning i affärer om miljömärkning oså. Madde och jag gick till bodyshop och fick en jädra massa information. Efter det bestämde vi oss för att sluta. Så jag åkte hem och hon gick och tränade, vilket inte jag orkade idag eftersom det här ska bli min vilodag.

Nu kanske jag ska vila ett tag, ta en tupplur liksom, för jag är väldigt väldigt trött. Sen ska jag nog städa det sista på mitt rum! Vidare information kommer senare.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0