vad veckorna går snabbt

Det är inte klokt vad veckorna går snabbt nu, hinner knappt med något längre, nu är det liksom fredag igen :o. Dom bara flyger iväg liksom, men jag klagar absolut inte över det. Det är ju ganska mycket i skolan, men det fixar sig! det gör det alltid.

Imorse vaknade jag en halvtimme innan jag skulle gå till bussen så det enda jag hann göra var att tvätta håret, välja kläder, klä på mig, måla på lite extra nagellack, borsta tänderna och sen vart jag tvungen att springa till bussen så att jag skulle komma i tid, och det gjorde jag också. Först hade vi matte, det var tråkigt för att jag inte kunde jobba just för att jag inte hann äta någon frukost. Men det är lunch inom en timme så det är lugnt.

Jag kom nyss ner till vårat plan för att milla och jag var uppe och pratade med bea ett tag, det var kul  :D
Och nu har jag engelska och ska läsa min bok! det ska väl gå ganska bra, om jag inte somnar förstås.

Senare idag ska jag till birsta med tess, sen ska jag plugga klart medicinen och sedan ska jag vara med millispillis dahlbergo! :D Uppdatering av dagen kommer senare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0