Förlusternas dag

Ja minsann, det har inte gått bra för varken Alnö IBK eller Timrå IK idag, jävligt surt! Vi spelade mot Klockarberget idag på dan och vi spelade faktiskt bra stundvis och vi trodde verkligen att vi skulle kunna hålla 2-2 de sista minuterna ut men så blev det tyvär inte, de gjorde mål när det var ca 2,5  min kvar, surt kan man säga. Men vi tar nya tag och tränar hårt inför nästa helg då match mot Sollefteå väntar.

Alnö IBK!

Till råga på detta gick Timrå även mot förlust mot Brunäs som pappa brukar säga (vet inte varför xD) och även i denna match var det nära att spela lika men så vart det inte, de förlorade med 2-1. Backe var väldigt bra i mål, några väldigt snygga räddningar gjorda och det var otur att de två puckarna skulle gå in. Måste komma med en kommentar två spelare som jag la mycket märke till: jag tycker verkligen att Axelsson och Sundh behöver visa upp sig lite mer, de kämpar och kämpar varje match men pucken vill inte in för dem, den bubblan skulle behöva spräckas.  Nya tag även för Timrå.

Har inte gjort så mycket för övrigt idag, har dammsugit, sovit och lagt in bilder och låtar på mobilen. Slö dag! Stefan är på personalfest och har varit där i snart två och en halv timme, så snart ska han smita iväg och komma till mig eftersom att han har lovat att vara med mig den här helgen :) Saknar han lite nu...trots att jag var med honom igår och inatt, det är helt sjukt. Hoppas att han kommer snart!


Kommentarer
Postat av: Milla

Synd att ni förlorade, men det är bara att ta nya tag som sagt!



Sant där även om Axelsson och Sundh, Svensson skulle nog också behöva något poäng för att vinna tillbaka sitt självförtroende på något vis, tror att en sån sak skulle kunna vara en nytändning, ungefär. Haha, Brunäs, ja det låter kul, jag tänker "Brun Ass" när jag hör det ;)

2008-11-30 @ 01:32:38
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0