Här kommer det!

Nu är det efterlängtat, ett inlägg á la moi! Och nu kommer det och jag med nya fräscha tankar och spännande information (skämt åsido). Jag orkar inte berätta vad jag har gjort i detalj sen jag skrev sist men jag kan ta det lite kortfattat.

Jag har fyllt år (förra fredagen), jag har jobbat, jag har varit med Stefan, jag har tränat, jag har gått i skolan, jag har pluggat, jag har shoppat, jag har varit på begravning, och ja... vet inte om jag har gjort så mycket mer. Har mått allmänt bra och det är ju...bra förstås. Begravningen var jobbig men det kommer ett enskilt inlägg om just detta sedan.

Lollo fyllde år igår måste jag tillägga, 17 år som alla vi andra så nu är du inte mobbad gumman, jag sa det igår och jag säger det igen: Grattis lillpruppen (i efterskott då).

Madde sov hos mig inatt, vi satt och pluggade matte i princip hela kvällen. Somnade ganska snabbt med tanke på att vi var väldigt trötta. Idag kunde vi ha missat bussen, men det gjorde vi inte, vi hade ganska bra timing faktiskt. Nu har vi samhälle och det är riktigt drygt för jag kan inte formulera mig själv. Jag borde plugga nu så jag slipper göra det hemma, men jag kan inte rå för att jag fastnar. Ska försöka i alla fall.

Senare idag ska jag klippa och färga håret, ska bli jätteskönt. Nu blir det mörkbrunt med röda nyanser också ska jag bara toppa och fräsha upp håret litegrann. Måste kanske köpa ett shampoo och balsam för att få mer volym på håret. Det är väldigt behövligt. Ikväll ska jag på bio med min älskling, ska bli jättemysigt.

Kommentarer
Postat av: Milla

spännande att se hur håret blir :) kul att du är back in buisness förresten :D! PUSS<3

2008-11-07 @ 12:14:57
URL: http://ecwn.blogg.se/
Postat av: Matilda

jätte mysig kväll igår gumman <33

2008-11-09 @ 12:16:23
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0