Jobbkväll + vinst!

Som sagt så jobbade jag ikväll, mamma var snäll och skjutsade mig och sedan började jag vid 5. Det var faktiskt väldigt roligt att jobba ikväll, i och för sig så brukar det ju vara det men idag var det extra roligt att stå där med  gomatilda och bara sälja lite gotta liksom. Jobbade mellan 5 och typ kvart i 10, kändes bra att få några timmar gjorda, prima! Timrå vann också som grädden på moset eller vad man nu säger, 4-3, spännande och nervig match men de lyckades ta hem segern till slut, otroligt skönt!

Nu sitter jag hemma hos min älskling och tittar på honom när han ser less ut, det är inge roligt när han är less och trött. Jag behöver inte plugga något speciellt heller så jag sitter bara här och skriver av mig litegrann, det är skönt. Stefans föräldrar satt och tittade på beverly hillsavsnittet som gick på tv som jag redan sett och då kom jag på att det nyaste avsnittet skulle ha kommit ut typ idag på internet men det hade det inte så jag blev ledsen i ögat.

Imorgon börjar jag 08.15 som vanligt, väldigt drygt men dagen börjar med samhälle så det är ganska lugnt, gillar faktiskt det nuförtiden! Efter skolan imorgon blir det fika med my girls Matilda B och Millapilla, mysipysi. Sedan ska vi även strosa lite på stan och shoppa lite, julklappar och annat, är så shoppingsugen nu.

Bara så ni vet så älskar jag Stefan Bergman mest av allt <3
Ska umgås med honom nu!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0