Optimistiska onsdagen

Har glömt berätta vad jag gjorde i helgen men jag tar det nu istället. På lördagen var det fest för mig och lollis, och jag kan lova att den blev riktigt lyckad och jag är helt ärlig när jag säger att jag inte brukar ha sådär roligt på fester, tack alla som gjorde kvällen minnesvärd. På söndagen var det match mot Sundsvalls IBF ungdom, var lagomt peppad men tyvär så ville inte bollen in så vi förlorade med 4-2. Måste säga att trots det blev det en lyckad match, det var väldigt roligt att spela. Nog om helgen, finns inte så mycket annat att berätta än det jag tagit upp.

Då var det onsdag, mitt på veckan ännu en gång och jag är väldigt optimistisk. Kom ungefär 10 min försent imorse men det gjorde ingenting för att vi jobbar självständigt på en redovisning om medeltiden. Jag, Emilia och Madde satt och pluggade den lektionen och sedan åt vi lunch. Den ändå lektionen som var kvar var idrotten och den ledde Madde och Fredrik med innebandy, det var väldigt roligt.

Sitter fortfarande kvar på skolan och väntar på att Maddes franskalektion ska börja så att den kan sluta så att vi kan gå hem till henne och plugga samhälle. Ska försöka skriva lite när hon har lektion också, fick ganska mycket skrivet igår så jag har ungefär hälften kvar, men jag hoppas att det kommer att bli bra till slut, man får max skriva 3 sidor och jag har skrivt 1½ nu. Jag är ju optimist så jag kommer ju klara det här, utan tvekan!

Ska vara med Madde hela eftermiddagen och kvällen och vi har även träning så innan det måste vi bli klar med vår essä. Ska bli skönt att träna och peppa inför derbyt mot ankarsvik i helgen. PEPPAPEPPA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0