Speciella söndagen

Ja, jag tycker faktiskt att den här dagen har varit lite speciell, det på grund av att jag har varit med min älskling precis hela dagen. Först sov vi till ungefär 11...eller jag gjorde, han sov till 12 ungefär. Vi klev upp runt halv 2, vi ville ju inte kliva upp för att det var så mysigt att få ligga kvar för en gångs skull. När vi väl gick upp så duschade vi och fikade lite, sedan gjorde vi oss klar och åkte ner på julskyltningen i skitvädret, fast trots det så var det rätt mysigt, hade ju rätt sällskap. Vi gick mest och kollade inne i butiker och Stefan shoppade lite. Efter en timmes kikande så åkte vi till ica maxi och köpte lite gotta. Jag har ju bestämt att jag ska bli lite nyttigare ännu en gång så det blev 70% mörk choklad för mig och chips till honom, haha.

Efter vår lilla tripp så åkte vi hem till mig och åt middag, mums och riktigt trevligt. Blev lite julsånger och letande av julkalendrar sedan. Vi åkte hem till Stefan och nu sitter vi här, jag äter mörk choklad och han äter lakrits och dricker red bull och pluggar. Jag ska se på "Mysteriet på greveholm" sedan, så fort den är klar, längtar! det är så bra. Under hela min uppväxt har jag följt nästan varenda julkalender men på senaste tiden har det verkligen spårat ur, jag mena, tecknat! vem vill se på en julkalender som är tecknad?! inte jag i alla fall, det är skandalöst. Till råga på det så heter den "Skägget i brevlådan", det låter ju enormt lockande, *not*. Jag vill att det ska vara seriöst och att det ska vara lika bra som det var när man var liten...









Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag förstår att det var en speciell söndag för dig för det låter verkligen som en toppen söndag. :D Måste bara säga Ljusdals julskyltning är 2385384587 ggr bättre än Sundsvalls. xD

2008-12-01 @ 13:05:36
URL: http://mhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0