Bortamatch ikväll

Idag är jag rätt deppig, och jag tror att det är regnet som gör det. Det regnar konstant, verkligen hela tiden! Jag blir så himla less. Jag känner mig äcklig, ful och värdelös + att jag är blöt och kall om fötterna för att  jag var så osmart att ta på mig tygskor som är trasiga under imorse. Usch vad jag är less nu!

Historian gick i alla fall bra imorse, läste lite men jag hann inte läsa klart. Engelskan gick bra, läste klart en berättelse och svarade på 3 frågor, när jag kom till fjärde så fastnade jag. Har samhälle nu och vi ska se på masjävlar, fattar inte varför men tydligen så skulle vi göra det. Har ju inte sett den så det går väl för sig.

Ikväll blir det bortamatch i örnsköldsvik med älsklingsmatilda :) Timrå IK - Modo hockey! det ska bli fett kul och jag är fett peppad för det trots att jag kommer få stå där med blöta strumpor och skor.

HAHA, smsade med min lillebror förut för första gången, såhär lät det:

Jag: Hej jimmy, hur många matchtröjor har du? :)
Jimmy: Två
Jag: Kan jag få låna en sen?
Jimmy: Nej
Jag: Varför inte?
Jimmy: Du får låna
Jag: Haha, tack :) är den hemma hos mamma eller pappa? :)
Jimmy: Pap
Jag: Okej, kan du eller pappa ta med den sen på bussen? :)
Jimmy: Ja

Haha, han är ju så rolig och väldigt van vid att skriva sms lillbrorsan :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

rolig han var då ;)

2008-10-02 @ 13:57:16
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Milla

hahaha, låter som när jag smsar med mamma det där ;)

2008-10-02 @ 14:39:47
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se
Postat av: mamma

hihi,du fick honom att sms:a i alla fall,lyckat..kramis gumman

2008-10-03 @ 07:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0