C'est le jeudi

Elle hur man nu säger... det är torsdag i varje fall. Har haft franska nu på morgonen, det var drygt men lärorikt och jag gillar det. Visst finns det mycket som måste finslipas i språket och grammatiken, men det ska nog gå att ordnas. Ska alldeles strax ha historia, vi ska göra övningar för Sara är på glatt humör idag, då blir hon skadeglad när vi får sitta och göra övningar, schysst liksom.

Vaknade kl 7 imorse så jag hade typ 25 minuter på mig att göra mig klar men det gick bra. Min utstyrsel idag är dock inte så fin men det får jag leva med. Mjukisbyxor och munkjacka för hela slanten. Ska jobba ikväll, orkar inte men jag måste ju så det är bara att pina mig igenom det.

Nu ska jag göra övningar, peppapeppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0